Monday 7 November 2011

exprience to be on stage

salam smua...msti hampa x suka design blog aku..actually aku bru blajaq wat blogger ni ..okay la...kali ni aku nk story about exprience aku time perform tuk diner dbs clup n aqustic nite kt uitm kedah ...time diner sem lepas i the first person tuk wat perform..senang kata pembukak tirai bgi program diner clup busness uitm tu lah...i sing the song"all about us""lagu n guitar sudah ckp bgi aku mnympaikan lagu tu dngn baik ;) haha smua tntang kita..lagu yg pling aku suka ...apa yg leh share ngn hampa ..wah time atas stage mcm2 perasaan yg dpt asa....scared,nvrs,excited,gelabah,happy, mcm2 la... naik2 ja atas pentas the first person that i see is lecturer...tudiennn..haha lagi brtambah takut la...tpi apabila aku petik guitar n nyanyikan lagu smua tntang kita aku asa keyakinan tu mngatasi smua yang aku asa tdi...jdi bru aku paham mcm mana nk hasilkn lagu yg bagus ..bila 100% focus kt lagu tu...tu la the way a good song yg leh dpt lagu n sora yg bgus....erm..alhamdulillah dpt gak wat ngn baik...;)/...hopefully pasni aku dpt perform g program diner tu lagi ...amin...

No comments:

Post a Comment